Usein kysytyt kysymykset

Miten teen tilauksen?

Valitse verkkokaupasta haluttu tuote ja lisää tuote ostoskoriin. Kun valitut tuotteet on ostoskorissa, voit tarkastella tilausta ostoskorissa ja/tai siirtyä kassalle. Täytä Kassa-sivulla yhteystietosi kohtaan “Tilaustiedot”. Luo Tilaustiedot-lomakkeen täyttämisen yhteydessä itselle asiakastili, jos  teet ensimmäistä ostosta verkkokaupastamme. Käyttäjätunnuksena toimii “Tilaustietoihin” tallennettu sähköpostiosoite, asiakastilin salasana määritetään kohdassa “Kassa”; “Asiakastilin salasana”. Jos olet sivuillemme palaava asiakas, voit kirjautua Kassa-sivulla kohdasta “Palaava asiakas? Kirjaudu tästä”.

  • Kulkuoikeuden alkamisajankohdan valitseminen

Voit valita kulkuoikeutesi alkamisajankohdan tilauksen yhteydessä kohdassa “Salikortin voimassaolon alkamisaika”. Kun valitset kuluvan päivän, kulkuoikeus salille alkaa heti tilauksen vastaanoton jälkeen. Valitessasi alkamispäivän tulevaisuudessa, alkaa kulkuoikeus valittuna päivänä.

Miten lähetän tilauksen?

Lähetä tilaus meille painamalla Kassa-sivulla painikkeesta “Lähetä tilaus”.

Tilauksen lähettämisen jälkeen siirryt automaattisesti Maksukaistan (Paybyway.com) sivulle. Näet sivulla maksun tiedot ja voit valita maksutavan. Voit maksaa kaikki tuotteet sekä verkkopankkimaksuna että korttimaksuna, lukuunottamatta Yhden kuukauden mittaista toistuvaismaksuna maksettavaa kulkuoikeutta, jonka voit maksaa vain korttimaksuna.

  • Korttimaksut

Voit maksaa sekä credit- että debit-maksuna. Kuvallisen debit-maksuohjeen löydät Maksa-painikkeet vierestä oikealta.

  • Verkkopankkimaksut

Jos valitset maksaa tilauksesi verkkopankin kautta, siirry verkkopankkiin oman pankkisi kuvakkeen kautta. Siirryt oman pankkisi tunnistautumissivulle. Täytä kirjautumistiedot ja suorita maksu verkkopankissasi. Kun maksu on hyväksytty verkkopankissa siirry takaisin myyjän palveluun.

  • Maksusuorituksen jälkeen

Maksusuorituksen tehtyäsi siirryt tilauksen vastaanottosivulle, josta näet tilauksen tiedot. Otsikon “Tilaus vastaanotettu” alla on luetteloitu tilausnumero, tilauksen päivämäärä, tilauksen summa sekä maksutapa.

Tilauksen vastaanottosivulla on myös ohjeet, joita seuraamalla pääset käyttämään kulkuoikeuttasi. Tilaukseesi liittyvät PIN-koodit toimitetaan sähköpostiisi pian tilauksesi vastaanottamisen jälkeen. HUOM: Tilauksen käsittelyssä saattaa kestää enimmillään noin 30 minuuttia. Normaalitilanteessa käsittely kestää muutamia minuutteja. Muistathan tarkistaa myös sähköpostisi roskapostikansion, jos et saa sähköpostejamme pian verkkomaksun suoritettuasi!

Kun kirjautudut omalle tilillesi sivun yläreunan Kirjaudu-linkistä, näet kaikki tilaustiedot tilauksittain sekä PIN-koodisi. Sisäänkirjautumisen jälkeen näet kyseist tiedot siirtymällä omalle käyttäjätilillesi sivun yläreunasta kohdassa “Oma tili” (ostoskorin vierestä).

Miten otan #huoltamo gymin kulkuoikeuden käyttöön?

Pääset sisään salille näppäilemällä PIN-koodin kulunvalvontalaitteeseen sisäänkäyntioven vieressä.

Miten perun tilauksen?

Voit peruuttaa voimassaolevan kuukauden mittaisen kulkuoikeuden, joka on maksettu kortilla ja toistuvaismaksuna (Tuote: Kuukausi toistuvaismaksuna). Mene kohtaan “Oma tili”, jonka jälkeen valitse kohdasta “Viimeisimmät tilaukset” tilaus, jonka tahdot perua ja paino kyseisellä rivillä painikkeesta “Katso”. Painettuasi Katso-painiketta näet tilauksen yhteenvedon ja voit painaa painiketta “Peru tilaus”. Painettuasi Peru tilaus-painiketta näet peruttavan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän ja sinulta kysytään “Oletko varma, että haluat perua tilauksen?”. Valitse Kyllä-vaihtoehto ja toistuvaisveloitus katkeaa. Ei-painikkeesta painamalla voit peruuttaa tilauksen perumisen. HUOM! Tilaus ja veloitus ovat voimassa aina kuluvan kuukauden ajan. Kuukausi lasketaan tilauksen yhteydessä asetetusta alkamispäivästä.  Jos tilaus on tehty esimerkiksi huhtikuun 1. päivänä, on tilaus automaattisesti voimassa toukokuun 1. päivään asti. Jo maksettua kuukausiveloitusta ei palauteta asiakkaalle.

Miten tarkistan PIN-koodin numeron?

Mene “Oma tili”, valitse tarkasteltava tilaus Oma tili-sivulta ja paina “Katso”. Painettuasi Katso-painiketta näet tilauksen yhteenvedon, josta myös tilaukseen liitetty PIN-koodi ilmenee.

Miten tarkistan kulkuoikeuden voimassaolon?

Mene “Oma tili”, valitse tarkasteltava tilaus Oma tili-sivulta ja paina “Katso”. Painettuasi Katso-painiketta näet tilauksen yhteenvedon, jossa on mainittu kulkuoikeuden alkamis- ja päättymisajankohta.

  • Kulkuoikeuksien voimassaoloajat

12 kuukauden kulkuoikeus on voimassa 12 kuukautta eteenpäin siitä päivästä kun olet asettanut kulkuoikeuden alkamaan.

Kolmen kuukauden kulkuoikeus on voimassa kolme kuukautta eteenpäin siitä päivästä kun olet asettanut kulkuoikeuden alkamaan.

Kuukauden kulkuoikeus on voimassa kuukauden eteenpäin siitä päivästä kun olet asettanut kulkuoikeuden alkamaan.

10 kerran kulkuoikeus on voimassa kymmenen käyntikertaa (maksimi) ja kulkuoikeuden voimassaoloaika on kuusi kuukautta siitä päivästä kun olet asettanut kulkuoikeuden alkamaan.

Yhden kerran kulkuoikeus on voimassa yhden käyntikerran ja kulkuoikeuden voimassaoloaika on yksi viikko siitä päivästä kun olet asettanut kulkuoikeuden alkamaan.

Miten muokkaan asiakastilin tietoja?

Voit selata tekemiäsi tietoja ja tilauksia asiakastililtäsi. Voit vaihtaa asiakkuuteesi liittyviä tietoja (etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite) asiakastilisi kautta.

Muutokset hyväksytään lopuksi Hyväksy-painikketta painamalla.

Miten kirjaudun ulos asiakastililtä?

Muista kirjautua asiakastililtäsi ulos varsinkin kun olet käyttänyt päätelaitteita, joille myös muilla on vapaa pääsy. Pääset kirjautumaan ulos Oman tilin kautta, painamalla “Kirjaudu ulos”.

Asiakastiliä luodessa kohtaan “Tilaustiedot” vaadittavat tiedot:

Mihin käyttöön asiakastilin tietoja kerätään?

Asiakkaan henkilötietoja voidaan käsitellä seuraavia tarkoituksia varten:
– asiakassuhteen hoitaminen ja kehittäminen
– palvelun toteuttaminen
– asiakastapahtumien varmentaminen
– asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittäminen
– markkinointi
– analysointi ja tilastointi
– mielipide- ja markkinatutkimukset
– muut vastaavat käyttötarkoitukset

Asiakastietoja ei luovuteta eteenpäin kolmansille tahoille.